Klaar voor de start... - Reisverslag uit Candás, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... - Reisverslag uit Candás, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

07 November 2010 | Spanje, Candás

Klaar voor de start...

Het heeft wat bloed, zweet en tranen gekost, maar we zijn klaar voor de start!!

Zweet vooral toen alle spullen 5 hoog (zonder lift) moesten worden gebracht.
Gelukkig kregen we al snel hulp van 4 mannen, die we als dank wijn wilde geven. Ze wilde het absoluut niet hebben...vreemd...maar later bleken ze van het rehabilitatiecentrum voor drugs en alcohol te zijn :D
Helaas hadden we de dag erna toch nog flinke spierpijn..

Tranen toen we alles boven hadden gekregen en we even goed in het huisje gingen kijken.
We vermoeden dat de vorige bewoner een hondenkapsalon had in de badkamer, cavia´s hield in de kledingkast en een oliebollenbakkerij had in de keuken. Wat een smerigheid...dikke tegenvaller. In plaats van de buurt verkennen, hebben we dus 2 volle dagen moeten poetsen, schrobben en wassen, maar nu ziet het er dan ook erg leuk uit!!

Ons bloed stroomt nu wat harder, want we hebben enorm veel zin om morgen van start te gaan!!
Roel begint morgen voor de bodega en Ingrid gaat morgen voor de eerste keer naar Du Pont. Dat wordt wennen het vroege opstaan...poehoe...

Het adres van onze nieuwe casa is:
Calle Inocencio Rodriguez Solis 5-5
33430 Carreño

Bijgaand nog wat foto´s van het leuke weekendje met Remco,Corine, Coen & Greetje en wat foto´s van onze nieuwe schone casa.
We hopen dat het morgen allemaal goed gaat verlopen, we houden jullie op de hoogte!!

Hasta luego!!

Roel y Ingrid

• 07 November 2010 - 19:33

Jan En Maria:

Wij wensen jullie veel succes morghen met de eerste werkdag en veel woongenot in jullie nieuwe stulpje.

• 07 November 2010 - 20:09

Franklin En Judith:

Hey Roel en Ing,

de foto's zien er goed uit hoor.... gelukkig wat duidelijker dan de skype beelden! Fijn dat het allemaal weer goed schoon is geworden. HEEEEELLLLL VEEELLL SUCCES allebei morgen met de eerste werkdag bij de nieuwe baas!!

Groetjes vanuit het koude venhorst.

• 07 November 2010 - 23:54

Marlene:

hey roel en ingrid! heel veel plezier op jullie nieuwe banen en in jullie nieuwe huis! ziet er gezellig uit!
    groetjes uit oss!

• 08 November 2010 - 07:13

Remco En Corine:

Echt heel fijn dat de verhuizing goed gelukt is. En wat leuk dat jullie gezellig al een clubje AAA'ers bent tegen gekomen! join the club?

• 08 November 2010 - 07:30

Chantal Rovers:

Uuuh dat is niet het huisje dat ik heb gezien op de foto's van de site of wel Ing?? Ik had namelijk een hele andere keuken in mijn hoofd???? Maar vandaag is jullie grote dag iig heeeeeeeeeeel veel succes met jullie nieuwe job! En succes met het maken van vrienden. Laten jullie je nieuwe spel even achter wegen bij jullie nieuwe buren ;)

x

• 08 November 2010 - 08:39

C&g:

Veeel succes vandaag!!!
    x

• 08 November 2010 - 22:59

Marlene:

Gosh, wat een toestanden. Dan heb jullie het wel erg druk gehad.
    En nu meteen aan de slag dus. Veel succes in de nieuwe banen.

Lieve groet van mij

• 11 November 2010 - 13:26

Ilse:

Ziet er gezellig uit bij jullie! Als ik Google maps moet geloven, zitten jullie nu lekker dichtbij het strand. Dat zal 's zomers wel lekker zijn zeg!
    Succes met jullie nieuwe banen en veel geluk gewenst!!
    Groetjes, Ilse

• 11 November 2010 - 18:51

Franklin:

Alweer bijna een week achter de rug bij de nieuwe werkgevers.
    Hopelijk zijn alle nieuwe indrukken een beetje te behappen.
    Op de foto's is te zien dat jullie al flink geschrobt hadden, want er is niets meer te zien van de activiteiten van de vorige bewoners.
    Veel succes met dichten en kadotjes kopen de komende week, zodat we op 4 december onze virtuele / interactieve Sinterklaas kunnen houden!!

Groeten,
    Franklin