Back home - Reisverslag uit Candás, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Candás, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

21 Maart 2011 | Spanje, Candás

Na een geweldige week in Nederland en Zwitserland zijn we nu weer thuis in Candás.

Carnavalszaterdag zijn we naar Nederland gevlogen om als echte Brabanders weer flink te carnavallen!
Dit is dan ook goed gelukt :D We hebben ons goed vermaakt in Oss.
Op maandag nog de kroegentocht meegepakt en daarna doodmoe in de nachttrein naar Zwitserland gevallen.
Dinsdagochtend kwamen we dan ook aan in Zurich waar Heidi en Joost ons al op stonden te wachten.
We vonden het erg leuk om hun plekje eens te bekijken, maar eerst meteen de piste op! De Engelberg wel te verstaan...
Na een dagje heerlijk in de zon te hebben gesnowboard, ´s avonds nog wat carnaval in Luzern meegepikt!
Woensdag weer de piste op, dit keer de Hasli berg. Weer erg zonnig, maar helaas was de sneeuw er ook naar :( Op donderdag kwamen Judith en Franklin ook naar Zwitserland, dus nog een gezellig dagje met z´n allen gehad.
Helaas vloog de tijd en donderdagavond vertrokken we alweer terug naar Nederland.
Vrijdagavond konden we gelukkig nog net de Gooische vrouwen film bekijken, want zaterdag vertrokken we al weer héél vroeg naar España.

Eenmaal thuis moesten we meteen weer aan de slag.
Roel had een wijnbeurs in Valladolid en natuurlijk moesten we weer de dagelijkse Spaanse lessen volgen.
Verder is de lente hier echt begonnen, zonnig en aardige temperaturen!
Afgelopen weekend zijn we dan ook meteen de bergen in getrokken.
Op een uurtje rijden liggen namelijk de Picos de Europa, een groot nationaal park.
Het is er echt prachtig! Mooie meren, bergen, paadjes en een druk bezochte bevaartsplek, Covadonga.

Voor Roel staat er al weer een nieuwe reis op de planning.
Hij vertrekt aanstaande vrijdag richting Dusseldorf voor Pro Wein, een hele grote wijnbeurs waar hij zijn bodega zal vertegenwoordigen.

We vonden het erg leuk om weer wat vrienden en familie te hebben gezien!
Nu het weer hier wat beter begint te worden, gaan we omgeving verkennen, zodat we ons bezoek rond kunnen gaan leiden!
27 april staat het eerste bezoek al in de planning, Linda & Sander.
We hopen verder dat het met iedereen goed gaat en laat gerust een berichtje achter!!

Hasta luego,

Roel y Ingrid

• 22 Maart 2011 - 08:13

Remco, Corine En ???:

Hey, wat hebben een superrrr carnaval gehad met jullie! Roel veel succes op de wijnbeurs, en veel plezier met het stappen met Alex.

• 22 Maart 2011 - 09:20

Greetje:

Wauw wat een uitzichten! Jullie weten het wel aantrekkelijk te maken voor de logees!

Het was een goed weekje zo te lezen, ook wij vonden het erg leuk om jullie in een flits te zien tijdens de carnaval!

Roel veel succes in Duitsland!

x Coen en Greetje

• 22 Maart 2011 - 17:18

Chantal:

Ik zie geen foto van de heerlijke broodjes met eiersalade ;)
    Leuk dat jullie een goede week hebben gehad in Nederland/ zwitserland.
    En Ingie mega leuk om snel even met je te kletsen en lunchen!! Als al dit gedoe het toe laat kom ik heeeeeel snel een keer naar Spanje!!! En we moeten skype op, want er zijn vorderingen ;)

Geniet van de tochtjes en succes allebei met werk!

Xx

• 22 Maart 2011 - 19:16

Zwitsers:

Wij vonden jullie bezoekje ook echt super leuk (maar veeel te kort natuurlijk) maar jullie hebben de zwitsere smaak te pakken ha ha.. ook een kaasfonduestel gekocht!?!?
    Dat Picos de Europa zag er zeker heel mooi uit, dat komen we ook eens bekijken, beloofd!!
    Maar eerst: Tot in Parijs!!!! :-) Lekker internationale familie, ha ha.
    Groetjes, Heidi & Joost

• 29 Maart 2011 - 13:03

May En Corry Derks:

Hoi Ingrid,

Leuk dat we op het ogenblik een logeetje hebben.
    Morgen vertrekt hij weer naar Spanje.

Groetjes papmambo