De beste wensen uit Spanje... - Reisverslag uit Candás, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu De beste wensen uit Spanje... - Reisverslag uit Candás, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

De beste wensen uit Spanje...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

04 Januari 2011 | Spanje, Candás

Allereerst willen we natuurlijk iedereen een geweldig 2011 wensen!!!

Voor ons zit het eerste jaar in Spanje erop!! Wat een geweldige ervaring!
De tijd vloog, maar als je er over nadenkt hebben we veel meegemaakt en is er veel gebeurd.
We hebben zoveel bezoek, kaartjes en berichtjes ontvangen afgelopen jaar, echt héél gaaf!! :D

Ons laatste waarbenjij-berichtje was van eind november, dus ondertussen is er weer veel gebeurd!
Roos en Irene waren de eerste bezoekers van ons nieuwe dorpje.
Erg leuk en gezellig dat we ons nieuwe plekje konden laten zien.
Helaas moesten wij gewoon werken, maar desondanks vonden we het erg leuk!

Sinterklaas is helaas wat minder verlopen.
Door de staking van de luchtverkeersleiding hier, konden Heidi en Joost niet hierheen komen met de kado´s.
Een flinke tegenvaller, want we hadden ons er enorm op verheugd.
Maar goed, geheel in stijl hebben we een digitale Sinterklaasavond voor de Skype gehouden.
Je moet tenslotte ook alles een keer gedaan hebben. :D

Heidi en Joost hebben de tickets omgeboekt en zijn samen met de ouders van Ingrid gekomen.
4 mensen in ons huisje, lekker druk en gezellig dus.
Ze zijn een weekendje gebleven. Sinterklaas dun overgedaan, lekker gegeten en Segway gereden.

Helaas zijn we na hun vertrek ziek geworden. :(
De Spaanse griep heeft ons te pakken gehad.
Ingrid heeft een week koorts gehad en is nog steeds niet helemaal beter.
Roel had de ´light´ variant en is nu gelukkig helemaal opgeknapt.

Oud & Nieuw hebben we in Nederland gevierd.
Drukke dagen om zo veel mogelijk mensen te kunnen zien.
Nu zijn we weer terug aan de Spaanse kust.
De temperaturen zijn gelukkig hier wat hoger en geen sneeuw of ijs te zien :D

We hopen dat ons volgende reisje naar Zwitserland zal gaan.
Aangezien Heidi en Joost bijna gaan vertrekken voor hun Zwitserse avontuur!!

We wensen iedereen nogmaals alle geluk, gezondheid en avontuur voor 2011.
Hopelijk wordt het voor iedereen een topjaar!!

Veel liefs y hasta luego!!

Roel y Ingrid

• 04 Januari 2011 - 18:51

Chris En Till:

Ha Roel en Ingrid,
    Jullie zijn weer veilig thuis zo te zien. We zizjn blij dat we jullie weer live meegemaakt hebben.

Tot ziens in Candas naar wij hopen.

mam en Chris

• 04 Januari 2011 - 19:24

Roland:

Ziet er leuk uit, deze pagina. Heel veel groetjes uit Ponferrada waar het nu heel erg regent.
    Ana en Roland

• 04 Januari 2011 - 20:13

Hei:

Jammer dat jullie weer in Spanje zijn. Was weer gezellig met zijn allen in NL. Maar natuurlijk hopen wij jullie weer te zien (met Snowboard) in Zwitserland!
    Wij zijn blij dat het zo goed gaat met jullie in Spanje!
    Tjusssss...
    Heidiiiiiiii

• 05 Januari 2011 - 07:11

Chantal:

Wat handig deze samenvatting ;)
    Check mijn geheugen gaat echt een stuk beter.... Jullie ook een gelukkig nieuwjaar! Op naar het volgende jaar waar jullie allebei een leuke baan hebben!

x

• 05 Januari 2011 - 10:38

Pol En Steef:

Hallo Roel en Ingrid,
    Wat gaat een jaar inderdaad snel en wat hebben jullie al veel meegemaakt in dat jaar. Leuk om dat allemaal te lezen. Bij ons is Sinterklaas juist heel goed verlopen. Steef had voor kleinzoon Jasper een fantasie auto racebaan gemaakt waar van allen aan werkte: start sirene, wegschieten van de auto, een loop een lift en aan het einde nog een verrassing. Ik zal proberen langs andere weg (yousendit) een korte video naar jullie te sturen. Wij wensen jullie voor het nieuwe jaar alle goeds. Groeten,

Pol en Steef

• 05 Januari 2011 - 14:24

Ilse & Gordon:

Hallo Spanjaarden!
    Jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst. Hoop dat het een jaar mag worden waarin nog meer van jullie dromen uit mogen komen!!
    Dat dorpje van jullie ziet er erg gezellig uit. Denk dat jullie het hier erg getroffen hebben!!
    Bedankt weer voor de update en Ingrid; beterschap!!
    Groetjes, Ilse en Gordon

• 06 Januari 2011 - 14:34

Marlene:

Hallo lieverds, Jullie natuurlijk ook een prachtig, gezond en wijs Nieuwjaar. Laat het maar spetteren!!

Ik ben de dagen hier ook goed doorgekomen. 2e Kerstdag een heerlijk diner gehad bij Marcel en Marlene. Ook nog even bij onze Ro geweest. Hij heeft het moeilijk zo alleen. Oud en Nieuw was ik ook thuis. Ik ben naar vrienden in Uden gegaan wat ook heel gezellig was.
    Nog 1 vlucht en dan heb ik vakantie.
    Hoe is het weer bij jullie En is het makkelijk om er te komen met het vliegtuig??
    Groetjes van mij.

• 13 Januari 2011 - 10:55

Marijke Bongers:

Hallo Ingrid en Roel.
    Hier vanuit het koude Ned. maar weer sneeuwvrij, wens ik jullie ook een supergoed jaar tegemoet. Het gaat voor jullie nu weer vooruit en dat is het voornaamste. Een goed en vooral gezond jaar 2011.
    Groetjes van Marijke.

• 16 Januari 2011 - 18:48

May En Corry Derks:

Hej Ingrid en Roel,

Hier ff een berichtje uit Landhorst. Nog lekker aan het genieten van het luxe weekendje? Ik heb zojuist nog een korfbalwedstrijd gefloten en ben wederom beoordeeld. Dinsdag rapport!

Groetjes papmambo