Dag Ponfe... - Reisverslag uit Candás, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu Dag Ponfe... - Reisverslag uit Candás, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

Dag Ponfe...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

22 November 2010 | Spanje, Candás

Zaterdag hebben we afscheid genomen van iedereen in Ponferrada.
Een erg leuk, druk feestje met Nederlandse hapjes. Zelfs de frikandellen gingen er goed in!! :D
We gaan iedereen daar zeker missen!!
Zondag dus flink alles gepoetst en de sleutel ingeleverd.
Beetje jammer was dat de makelaar vroeg: ´is de berging ook leeg?´...uuuuhh....welke berging?
Wij wisten niet eens dat we een berging hadden, bleken we op een andere verdieping nog een leuk hokje te hebben.
Eenmaal thuis kwamen we er ook achter dat de diepvries nog vol zat.
Gelukkig hebben we een goede vriend die de overgebleven frikandellen op zal halen en naar ons zal brengen :D

Ondertussen is ons leventje in Candás echt begonnen.
We hebben al twee werkweken erop zitten en het bevalt echt super goed!
Ingrid heeft leuke collega´s, een erg leuk bedrijf, maar ook nog héél veel te leren.
Roel werkt veel thuis en dat bevalt ook erg goed.
Hij gaat één keer per week naar de bodega (6 uur rijden in totaal), dat is een lange dag maar voor één keer per week wel te doen.

Morgen krijgen we ons eerste bezoek hier! Twee vriendinnen uit Oss (Roos & Irene) komen onze kant op!
Ook Sinterklaas zullen we niet alleen vieren hier, want we krijgen bezoek van Heidi en Joost.
Verder komen wij ook weer naar Nederland!!
We komen gezellig oud & nieuw vieren. Van 30 december tot 4 januari zijn we weer in het kikkerlandje.

Hasta luego!!

Roel & Ingrid

• 22 November 2010 - 20:35

Hei:

Jaaahhaaa. we komen Sinterklaas vieren (en nog belangrijker SEGWAY rijden) wij hebben er super veel zin in en zullen met een koffer vol sinterklaasspullen jullie kant op komen om jullie nieuwe omgeving eens goed te bekijken!!!
    Nog minder als twee weekjes!
    Succes beide met werken & tot snel!!
    Groetjes Hulp Sint :-)

• 22 November 2010 - 21:03

Ilse:

Fijn dat het nieuwe hoofdstuk in jullie Spaanse avontuur goed bevalt! Het is toch altijd even afwachten met een nieuwe baan, maar gelukkig gaat het jullie goed af zo te lezen. Ook leuk dat jullie weer naar het koude Nederland komen. Hebben jullie al gehoord dat de eerste sneeuw eind deze week wordt verwacht? Neem de snow boots dus maar mee!!
    Succes met jullie banen en wie weet lopen we elkaar volgende maand nog tegen het lijf.
    Lieve groetjes, Ilse

• 23 November 2010 - 08:18

G&C:

super om te horen dat het werken zo goed gaat!

en nog beter om te horen dat jullie t einde van het jaar naar huis komen!
    De mannen (en de aanmoedigclub uiteraard ook) hebben jullie afgelopen zondag wel gemist hoor....
    Het was een beetje frisje maar wel weerr een gezellige en gezonden 7 heuvelenloop.
    dikke kus, alvast fijne sint en tot t eind van t jaar!
    Coen en Greetje

• 24 November 2010 - 08:35

Corine:

hoi,
    fijn te horen dat jullie al geboekt hebben met oud en nieuw, gezellig!!
    7heuvelloop ging goed, de mannen hebben het weer prima doorstaan.
    ook het aanmoedigingsteam was present, met dikke handschoenen en sjaals.

x

• 24 November 2010 - 18:44

Franklin:

Wat een grap zeg van die berging!
    Fijn om te lezen dat het goed bevalt op de nieuwe (werk)stekkie!!

We moeten snel eens de agenda's langs elkaar leggen om een bezoekje te plannen naar Spanje...

Groeten