Mucho sol... - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu Mucho sol... - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

Mucho sol...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

18 Mei 2010 | Spanje, Ponferrada

Het was nog even spannend of alles volgens planning zou gaan verlopen, maar de broer van Roel kon uiteindelijk zonder problemen weer terug naar Nederland en Heidi en Ivonne hierheen. Alleen Roel had wat vertraging op zijn zakenreis richting Engeland.

De eerste echte zakenreis van Roel is goed verlopen en de volgende staat al weer voor de deur. 28 mei vertrekken we richting Nederland voor 2 bruiloften van vrienden van ons (en ondertussen doet Roel een rondje Benelux voor Dominio de Tares).
Maar eerst nog wat belevenissen van de afgelopen tijd.

Heidi en Ivonne hebben een bezoekje aan Ponferrada gebracht. Roel de deur uit, dus genoeg tijd om gezellig samen te winkelen, wandelen, kletsen, kroegen te bezoeken en Julia´s Tango te kijken :D
Helaas verliep het niet allemaal vlekkeloos, omdat Ingrid zo slim was om de deur dicht te maken met de sleutels binnen op tafel. Na heel wat geregel is de huiseigenaar uit Galicie komen rijden om de reservesleutel te brengen....oeps....
Gelukkig leek hij het niet zo erg te vinden en Heidi en Ivonne hebben er prachtige nieuwe jassen aan overgehouden! :D

De Spaanse zomer is hier begonnen....de temperaturen liggen nu ´s middags rond de 30 graden....heerlijk!
De vooruitzichten zijn goed, dus we genieten hier van de warme avonden op het terras....

Verder hebben we nog een mijlpaal bereikt, Ka heeft een Spaans nummerbord gekregen!!
We voelen ons al steeds meer ingeburgerd hier.
Toch kijken we al uit naar 28 mei, we hopen veel mensen in Nederland even te kunnen zien!
We zullen in ieder geval proberen om de zon mee te nemen naar Holanda! :D

Hasta luego!

Roel y Ingrid

• 18 Mei 2010 - 20:14

Fieke:

30 graden... Nou, dat is het hier binnenkort ook wel hoor ;)

x

• 18 Mei 2010 - 20:35

Marlene:

hey roel en ingrid!
    Leuk dat jullie er bij kunnen zijn met de bruiloft! We hebben er zin in! Leuk jullie weer een keer te zien!
    Geniet van t zonnetje en neem m zeker mee de 28e!
    liefs marcel en marlene

• 19 Mei 2010 - 06:39

Corine:

wat leuk dat jullie er de 28e al zijn!! dan zien we jullie al eerder dan 5 juni..
    hebben jullie filmpje al verschillende keren bekeken, echt super mooi gemaakt!!

tot snel

x

• 19 Mei 2010 - 12:27

Ilse:

Hey!!
    Wat was het toch een goed idee van jullie om te gaan verhuizen... Als ik die foto's zo zie, lijkt het wel alsof jullie permanent op vakantie zijn. Wat heerijk!!
    Fijn dat de eerste zakenreis van Roel goed is gegaan...ondanks de aswolk. :S
    Ik denk niet dat ik jullie zal zien, tenzij we elkaar bij toeval tegen het lijf lopen natuurlijk. ;-)
    Goede terugreis alvast gewenst en ik kan bijna niet wachten op de zon en de temperaturen die jullie hopelijk meenemen! :-)
    Groetjes, Ilse

• 19 Mei 2010 - 16:37

Judith:

Ha echte spanjaarden!

hhhmmmm....30 graden... dan kunnen ze daar echt wel een beetje missen om mee naar nederland te nemen ;-)!
    leuk dat jullie eerder terug komen!! Is natuurlijk ook vanwege de verjaardag van Franklin ;-)!

Groetjes!!!

• 19 Mei 2010 - 18:21

Steef Y Pol:

Hola Roel y Ingrid,
    Es bueno de leer otra vez algunos de ustedes. Trente grados es algo que nosotros solo podemos sonar. El tiempo aqui no es tan malo, pero solo es 17 grados. Entonces estamos un poco celoso de ti. Pero a pesar del tiempo moderato nuestro jardin es muy bonito. Bueno que Roel ahora tambien va a viajar por trabajo. Hasta luego, quizas en el fin del mayo.

• 19 Mei 2010 - 19:21

Mam:

Stuur maar vast wat zon vooruit, wij hebben de winterjas nog aan....!
    Geniet er van en tot gauw.

Chris en Till

• 20 Mei 2010 - 18:22

Heidi:

Ik vond het ook heel leuk in Spanje. Hadden we toen maar zo'n weer gehad :-)

De witte kentekenplaten kleuren ook goed bij Ka!
    Ik vind het ook leuk dat jullie eerder komen, al zit ik dat weekend wel in Brussel.
    Veel plezier met in de zon liggen en lekker op het terras hangen, wat een vervelend leven hebben jullie toch ;-) gelukkig wordt het weer ook beter, en gaan we dit weekend een vakantie boeken :-)

Tot skypes!

Hei en een knuf van Bo

• 21 Mei 2010 - 16:19

May En Corry Derks:

Hallo Roel en Ingrid,

Je bent volgende week net een dag te laat voor mijn verjaardag maar we zullen een stukje taart voor jou bewaren.
    Verder kun je in het komende weekend gaan genieten van de muzikale klanken van de fanfare!

Tot volgende week vrijdag! papmambo