Druk, druk, druk.... - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk.... - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk....

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

05 Mei 2010 | Spanje, Ponferrada

Even weer een kleine update vanuit het mooie Ponferrada!

Inmiddels zijn de ouders van Ingrid een weekendje hier geweest.
Erg gezellig, maar toch véél te kort!
Roel heeft de finish van de 20 km off-road wedstrijd gehaald in 3 uur en 11 minuten.
Het was echt enorm zwaar en hij heeft nog zeker een week flinke spierpijn gehad :D

Net voordat de ouders van Ingrid naar Nederland vertrokken, kwam er nog een grote verrassing.
De postbode belde aan met een enorm pakket in zijn handen.
Wij waren natuurlijk meteen ontzettend nieuwsgierig naar de inhoud van het grote pakket.
Hamka's, Knorr wereldgerechten, spekjes en een kaart van Gisela, Matthee en Fenne!
Ontzettend leuk en een flinke verrassing!

Afgelopen weekend zijn we naar Porto in Portugal geweest.
Het was erg lekker weer en we hebben daar 2 porthuizen bezocht (Taylor's en Croft), lekker toeristisch gedaan in een Hop on- Hop off bus en een picknick gehouden in het park!
Het was fijn om lekker even saampjes een weekendje weg te zijn.

Deze week is de broer van Roel hier met zijn vrouw en 2 kinderen.
Ze slapen bij vrienden van ons in de Bed and Breakfast.
Erg gezellig en vanavond gaan we barbequen bij het meer :D

Volgende week gaat Roel een paar dagen naar Engeland en komen Heidi en Ivonne hierheen.
Daar kijkt Ingrid ook naar uit, lekker even bijkletsen!

Hopelijk gaat het met iedereen in Nederland ook goed.
Nog een paar weekjes en dan komen we een weekendje langs! :D

Hasta luego!!

Roel y Ingrid

• 05 Mei 2010 - 09:56

Corine:

wat leuk om weer te lezen hoe t met jullie gaat! knap gedaan Roel; 20 km off-road, echt super gedaan.
    hier alles goed. vandaag bevrijdingsdag, dus veel mensen lekker vrij.
    nog precies 1 maand tot de bruiloft... t grote aftellen kan beginnen.

tot dan! x

• 05 Mei 2010 - 10:50

Greetje:

oh jullie zien er zo diep bedroefd uit op die foto's, volgens mij hebben jullie het ECHT NIET naar jullie zin......;)nee hoor, t geluk straald er nog altijd vanaf!!! SUPER!

Roel succes in Engeland (pf weer een andere taal....als je straks nog maar Nederlands kan....;)). Ingrid veel plezier met je familie!!!

en natuurlijk, tot heel snel!

x Coen en Greetje

• 05 Mei 2010 - 11:33

Papmambo:

Hallo Ingrid en Roel,

Leuk de foto's te zien en dat we er ook een plaatsje tussen hebben gekregen. Het weekendje was erg kort dus volgende keer een week!

Groetjes May en Corry Derks en natuurlijk een lebber van Bo.

• 05 Mei 2010 - 11:55

Ilse:

Dank jullie wel voor weer een update! Knap dat Roel die wedstrijd uitgelopen heeft!! Doe het hem niet snel na...
    Het ziet er ook naar uit dat jullie het ook in Porto heel leuk hebben gehad. Ben blij dat het zo goed bevalt, want het is tenslotte toch een gok als je zo ver weg gaat wonen.
    Veel plezier en groetjes aan Ruud, Sara en hun gezin!
    Lieve groetjes, Ilse

• 06 Mei 2010 - 18:19

Zusje Van Roel:

Dag broer en schoonzus,

Hoe bevalt het avontuur tot nu toe? De planning was dat pap en nicole in aug/sept wilde komen. En en en en en... dan ga ik ook mee want straks vergeet ik hoe je eruit ziet:D

• 06 Mei 2010 - 18:57

Hei:

He Ing,
    Het aftellen is begonnen! Maandag komen Ivonne en ik!! We hebben er al zin in, regel maar vast een zonnetje & uitverkoop :-)
    Heerlijk een weekje vakantie!
    Dat porto zag er ook goed uit, ook maar eens heen..
    Zet de wijn maar alvast koud :-)
    Leuk dat we Roel ook nog even zien donderdag!

Tot maandag!

Groetjes Heidi & Bo

• 07 Mei 2010 - 10:20

Chantal Rovers:

Met een orange t-shirt een wedstrijd rennen Roel.... Of moest dat? En Ingie wat ziet dat er heerlijk uit! Flesje wijn, chips of weet ik wat het allemaal is! Maar ik heb een tip voor je begin een Hollandse eettent! Heb je en frikandellen en een baan en inkomsten! Ik zie win-win-win! En bezoek van mij! Kijk zelf maar of het bij de verlieskant of winkant komt...

• 16 Mei 2010 - 16:12

Linda V:

Hey jullie,
    gaat goed met jullie lijkt me en dat is jullie ook gegund :)
    En Roel, man, petje af! 20 km.! pffffff
    ik zal over mijn inspanningen niet meer zeggen dan dat ik teug bij af ben, maaaaar ook wel weer opnieuw serieus begonnen(tja).
    En Ingrid hoe is het met jou, druk druk met al die bezoekers en uiteraard jullie uitstapjes van ver en nabij (vooral de kroegjes in jullie buurt, ha ha)
    geniet ze en groetjes uit een vandaag zonnig Wijchen.

• 17 Mei 2010 - 20:34

Stephanie:

Hey hey

via je hyves heb ik eindelijk jullie waarbenjij ontdekt... (bad friend ik weet het)
    Ik ga me gelijk inschrijven voor de nieuwsbrief en zal alles trouw gaan bekijken hoor!
    Volgens mij leven jullie een permanente vakantie aan de foto's te zien ;)

liefs!