Samen Semana Santa - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu Samen Semana Santa - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

Samen Semana Santa

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

28 Maart 2010 | Spanje, Ponferrada

Eindelijk is het dan zover....we zijn weer samen!! :D
Er is veel gebeurd de afgelopen tijd. Roel heeft op de beurs in Barcelona gestaan, wat hem erg goed is bevallen. Het was een zware week, maar wel veel gezien, geproefd en geleerd.
Ingrid is 2,5 week in Nederland geweest. Veel gedaan en veel vrienden, familie en bekenden gezien. Erg leuk, maar veel was er niet veranderd. Op naar Spanje maar weer voor wat avontuur...

Nu zijn we weer saampjes in onze casa.
Semana Santa is begonnen! Gisterenavond al een processie gezien (ziet er voor ons akelig uit met al die puntmutsen, het eerste waar je aan denkt is de Ku Klux Klan). Iedere dag zijn er hier processies en naar goed gebruik wordt er 'limonada' gedronken. Iets andere limonade dan die we in Nederland kennen, want het is Sangria zonder fruit :D

We zijn blij om weer samen te zijn en kijken al uit naar het bezoek wat vrijdag gaat komen. De moeder van Roel en Chris komen een weekje onze kant op!

Tot die tijd genieten we van het weer en de limonade. :D

Hasta luego,

Roel y Ingrid

• 28 Maart 2010 - 19:16

Hei:

He Ing & Roel,

Ziet er idd een beetje eng uit die puntmutsen :-)
    Maar ik zag ook een zonnetje op jullie foto *jaloers*
    Ik kom snel maar eens bij jullie was Limonade drinken :-)
    Kijk maar eens naar het weekend van 8 mei :-)
    Geniet van het lekkere weer, en stuur ook wat deze kant op :-)

Tot skypes en veel plezier met het bezoek!

Groetjes Heidi

• 29 Maart 2010 - 06:40

Judith:

Hey Hoi,

wat een vreemde figuren zeg, die spanjaarden! Het ziet er wel indrukwekkend uit, toch wat anders dan de poppetjes die wij al in de winkel hadden gezien ;-)! Alvast een fijne week gewenst met alle Limonada!!
    Enne...Roel, dat pak staat je goed hoor!

Groetjes!!

• 29 Maart 2010 - 06:42

Ilse:

Wat hebben jullie het toch zwaar... Limonade drinken in de zon op een terrasje voor de deur... Heb echt met jullie te doen hoor!! ;)
    Lieve foto van Ingrid met Bo, kan me goed voorstellen dat je de hond ook mist als je ver van huis bent.
    Geniet van het mooie weer en tot de volgende keer!!
    Lieve groetjes, Ilse

• 29 Maart 2010 - 06:44

Ilse:

Oh, en ik denk dat ik echt nachtmerries zou krijgen van die rare puntmutsen... Begrijp nu ook ineens de reden van het drinken van die "limonade", dan slaap je tenminste rustig! ;)

• 29 Maart 2010 - 13:20

Chantal:

Booooooo op de foto!
    Wat lief!!
    Ik zou zeggen proost

• 30 Maart 2010 - 13:37

Mayke:

Hee samen!

Wat goed om te lezen dat het weer prettig is om samen te zijn ;)
    Verder lijken die 'puntmutsmannen' wel errug veel op de KKK inderdaad :S!! Succes want we willen nog meer verhalen lezen he !!

Geniet van het weer,elkaar en alles wat tot het volgende bericht komen gaat!

Liefs Mayk