Weer bezoek! - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu Weer bezoek! - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

Weer bezoek!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

04 Maart 2010 | Spanje, Ponferrada

Zaterdag 27 maart was het dan zo ver.....bezoek!!

2 vrienden, Alex en Ellen, zijn een weekendje naar Ponferrada afgereisd.
Ondanks het weeralarm (iedereen binnen blijven!), toch maar meteen wat kroegjes bezocht.
Helaas bleek het geen loos alarm (zoals in Nederland altijd), bomen lagen om en zelfs de pui van een huis lag op straat.

Zondag naar Las Medulas geweest en nog een restaurantje in Cacabelos bezocht.
's avonds weer een kroegenrondje door de stad gedaan.
Weer een leuk kroegje ontdekt, met héérlijke kannen Sangria gemaakt van Cava!

Maandagochtend was het dan zo ver....naar de paardjes!!
We gingen naar een paardenranch hier in de buurt om door de bergen paard te rijden.
Ingrid had gehoopt dat er een Shetlander in de collectie zat, maar helaas!
Toen iedereen op zijn paard zat zijn we een rondje gaan rijden (wat hoog en wiebelig!! Maar Ingrid is een heuse Amazone gebleken…ahum). Erg leuk en mooi om te doen (foto's volgen nog!).

Dinsdag moesten Alex & Ellen helaas weer naar Nederland toe, maar het was een geslaagd weekend!!

Nu snel het beddengoed in de was, weer poetsen, want het volgende bezoek is op komst....Judith!!
Zaterdag zal Judith voet op Spaanse bodem zetten.
Ze blijft hier tot dinsdag en dan gaat ze samen met Ingrid terug naar Nederland.
Ingrid is van 9 tot 27 maart in Nederland en Roel gaat van 22 tot 26 maart naar een beurs in Barcelona (Alimentaria).

Verder gaat hier alles zijn gangetje en wordt het weer al steeds beter (de lente is op komst!!!)
We willen iedereen bedanken voor de berichtjes, erg leuk om steeds weer iets uit Nederland te horen!

Tot snel,

Roel y Ingrid

• 04 Maart 2010 - 13:25

Alex En Ellen:

Was inderdaad heel leuk.
    Kan ik hier ook nog wat foto's aan toevoegen? ik heb nogal wat kiekjes die de moeite waard zijn op de camera staan :-P Schommels, mega-rietjes & paarden. hehe

• 04 Maart 2010 - 16:46

Hilke:

Hey Ing en Roel,

Leuk te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben daaro! Wa heerlijk moet dat zijn al die gezelly bezoekjes!!En hun te laten zien waar en hoe jullie nu wonen/leven. Super! Have fun als Judith er is en Ing, tot snel dan maar weer. Halfvasten feestuh?? Gezelly!
    X Hilke

• 04 Maart 2010 - 17:57

Judith:

Jep...het aftellen is echt begonnen, nog even en ik zit in het vliegtuig op weg naar jullie stekkie! Heb er al veel zin in! Tot zaterdag!

• 04 Maart 2010 - 18:14

Ilse:

Ziet er gezellig uit!! Leuke trui Roel, op de derde foto. :D
    Dat paardrijden lijkt me ook wel wat, ben benieuwd naar de foto's!!
    Goede reis naar huis Ingrid en Roel, succes in Barcelona.
    Lieve groetjes, Ilse
    PS volgende keer luisteren naar het weeralarm hoor, eigenwijze Nederlanders ook altijd... ;)

• 04 Maart 2010 - 18:47

Chantal:

He!
    Ik hoorde hier zelfs in gambia dat het helle weer is in Spanje haha.
    Maar goed het viel dus toch wel mee! Heel veel plezier met jullie bezoek en ook in Nederland! Is dat met die marathon?

kus

• 04 Maart 2010 - 19:27

De Geene's:

Hoi Ingrid en Roel,
    Net een mailtje van Chantal gekregen en toen zag ik dat jullie ook weer een berichtje hadden geplaatst.
    (zie ik bij de reacties, dat Chantal vanuit Gambia ook al gereageerd heeft, toch leuk dat je zo van iedereen op de hoogte blijft)
    Dus jullie hebben het ook wel meegemaakt met het noodweer in Spanje.
    Het kwam over het nieuws en ik dacht nog, zou dat ook bij hun zijn??
    Maar Ingrid, binnenkort toch weer een paar weekjes terug in het koude Nederland... maar eerst nog samen met Judith genieten van jullie stekkie in Spanje.
    Nou veel plezier met alles!!!
    Groetjes van iedereen hier.
    Sanne, Joris, Joost en Marjon

• 05 Maart 2010 - 17:47

Remco En Corine:

leuk te zien, leuke foto's. Hier alles goed. zien je as woensdag Ingrid! tot dan x

• 07 Maart 2010 - 10:39

Hei:

De meete foto's komen me bekend voor :-) ik mis er aleen 1 ?!?!
    De mexicaanse hoed op de las medulas :-)
    En Roel...waar komt die flinstone trui vandaan?!? zeker van de pull and bear :-)
    Heel veel plezier met ju in Spanje en tot heel snel. Ik ben nu de puinhoop van een weekje wintersport aan het opruimen en ga zo met Bo het bos in want de zon schijnt!!
    Groetjes!!!!!! en tot snel!

• 07 Maart 2010 - 14:59

Papa En Mama:

We zijn weer heelhuids terug van de wintersport.Zo te lezen heb je leuke weekendjes met je gasten. We zien je aanstaande dinsdag weer in levende lijve in Landhorst. Groetjes papmambo

• 09 Maart 2010 - 12:19

Marieke Uit Schaijk:

Wij zijn ook toe aan de lente, net als jullie! Met heeeeel veeel zonneschijn! We duimen mee ;)
    Groetjes Marieke

• 09 Maart 2010 - 12:21

Marieke Vervolg:

Trouwens heel leuk dat jullie op visite zijn geweest, Alex en Ellen!

• 09 Maart 2010 - 21:43

Judith:

Hey Ing en Roel,
    kei bedankt voor de gastvrijheid van de afgelopen dagen. Ik heb het erg leuk gevonden op jullie plekkie!! Jullie hebben het goed daar... zeker fijn om zelf gezien te hebben! Samen met Franklin kom ik zeker nog een keer terug!
    Ing is nu weer een tijdje in Nederland... vast ook weer wennen, maar kan ze weer lekker bij kletsen met iedereen in 'real life' en niet via skype ;-).
    Groetjes!