Onze Spaanse Droom - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu Onze Spaanse Droom - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Ingrid Derks - WaarBenJij.nu

Onze Spaanse Droom

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

03 Januari 2010 | Spanje, Ponferrada

Onze spaanse droom.

Op oud jaarsdag en ook op nieuwjaarsdag heeft bijna iedereen zich laten zien die ons dichtbij staan.
Het afscheid was intens en vol verrassingen! Dank jullie wel, dat doet ons heel goed!!

Het vertrek was emotioneel en de vlucht rustig. Op het vliegveld Valladolid stond al een auto klaar voor me die me naar Ponferrada liet rijden.
Daar aangekomen heb ik mijn gehuurde kamer betrokken. Ziet er netjes uit met gelukkig internet op de kamer!!
Er is al heel wat 'afgeskypet'. De indrukken zijn er veel en dat maakt me wel erg moe. Ik heb kennis gemaakt met een Brit die hier in Ponferrada een B&B heeft. (opties!!) Met hem heb ik (heel spaans) Kebab gegeten en wat pilsjes gepakt zaterdag.
Op zondag was de grote shopping mall open en had ik de tijd om wat kleding te kopen om in te werken. Ik moet er wel netjes op staan natuurlijk!

Maandag kan ik nog wat dingen uitzoeken voordat ik dinsdag begin met werken, zoals het zoeken naar een appartement voor ons! Over twee weken komt Ing gelukkig en dan moet ik wel een appartementje gevonden hebben.

Dinsdag zal ik opgehaald worden naar het werk. Ik moet toegeven dat ik het wel spannend vind die nieuwe job. Maar ik vind daarin vast wel mijn draai!
Ik kreeg te horen dat woensdag een nationale feestdag is...3 koningen. Zo begint het werk goed dus, hahaha.

Ing en ik missen elkaar wel heel erg! Maar dat is ook wel gezond. We weten waar we het voor doen en dat we elkaar snel weer zullen zien en voelen!

Saludos desde Ponferrada y Oss

  • 04 Januari 2010 - 07:31

    Coen En Greetje:

    Nu kan het dan beginnen!

    Geniet ervan! (en natuurlijk veel succes enzo, maar volgens mij hebben we dat ook al 100 keer gezegd;))

  • 04 Januari 2010 - 07:47

    Ilse:

    Spannend hoor!! Hadden jullie mijn sms nog gehad op oudjaarsavond? Wens jullie echt het allerbeste. Wel jammer dat Ingrid en jij elkaar nu even moeten missen, maar dat maakt het weerzien straks alleen maar leuker... ;-)
    Nogmaals veel succes gewenst en een knuffel vanuit Oss,
    Ilse

  • 04 Januari 2010 - 16:30

    María Luisa:

    Muy bien Roel, Has empezado muy bien.
    Gracias Ingrid y Roel por el vino y el cava .Estaba !!!Exquisito !!
    Os deseo lo mejor .
    Un saludo muy,muy cordial
    María

  • 04 Januari 2010 - 17:27

    Mam:

    Ha die Roel,
    Handig hoor dat internet. Heb je mooie shirts gekocht? Je gaat je toch niet vervelen daar met al die vrije dagen? Jammer dat het geen zomer is, erg warm is het daar ook niet, zie ik. Hier is het veel kouder, dat wel.
    Lieve groeten van je moeder en slaap lekker vannacht.

  • 04 Januari 2010 - 17:28

    Chris:

    Leuk verslag Roel, maar er zit een foutje in(grammaticaal gezien).
    In de eerste zin moet "dichtbij", "na" staan.
    Succes verder en je weet het.Met jouw lach kom je door het ganze Spanje land!

  • 04 Januari 2010 - 17:32

    Buuf:

    Hey Roel,

    Ik hoorde al van Ing dat je veilig was aangekomen..
    Ik zal deze 2 weken nog vaak ff bij buufje aanbellen nu het nog kan!!
    Heeeel veel succes dinsdag en het komt zeker goed!!

    Veel liefs je exbuuf

  • 04 Januari 2010 - 17:47

    Marcel En Marlene:

    hoihoi! Het grote avontuur is van start!
    Roel veel succes morgen op je eerste werkdag en met het vinden van een leuk appartement voor jullie twee!
    groetjes marcel en marlene

  • 04 Januari 2010 - 17:51

    Mayke:

    Ha die Roel (& Ingrid),

    WAUW!! Wat een verhaal al en wat vind ik het knap van jullie :D Ik ben niet zo'n held ;)

    Roel, succes met je 1e werkdag!

    Ingrid, succes met afscheid nemen van alles in het koude, witte en natte Oss/Nederland!

    Liefs Mayke

  • 04 Januari 2010 - 18:40

    Dennis En Linda:

    Hola Raoel,

    Veel succes met de start van je nieuwe baan morgen, maar dat zal ongetwijfeld goed komen. Drank combineren met werk is de juiste combi toch. Fijn dat de vlucht goed verlopen is. Groeten van ons.

  • 04 Januari 2010 - 20:34

    Gerrie:

    ha roel, veel succes met je nieuwe job.fijn dat je reis goed verlopen is en dat je daar terecht kon voor nieuwe kleding. kun je goed beginnen daar.

  • 05 Januari 2010 - 09:30

    Steef En Pol:

    Leuk om je eerste ervaringen te lezen. Wensen je veel succes in je nieuwe baan en met je nieuwe leven met Ingrid.
    Beste wensen voor het nieuwe jaar en hartelijke groet.

  • 05 Januari 2010 - 15:55

    Oma-opa:

    veel geluk wij weten dat je het daar zult maken

  • 06 Januari 2010 - 12:25

    Simone:

    Hey hey Roel!!

    Geef je skype eens een keertje door dan leer ik robert ook hoe hij daar mee om moet gaan.. :) Hoe was je eerste werkdag? vandaag alweer vrij? goed hoor!!

    We missen je wel (gisterenavond dnd gehad zonder jou)

    Liefs Simone

  • 06 Januari 2010 - 21:53

    Matthee En Gisela:

    Hee Roel,

    het zullen idd wel een hoop mooie maar vermoeiende indrukken zijn al in een korte tijd. Hopelijk vind je snel een geschikt droomkasteeltje ;-)
    En Ingrid even missen is een goed teken gelukkig is het maar voor even...

    Groetjes van Matthee en Gies

  • 09 Januari 2010 - 06:24

    Richard:

    Hey Roel, hopelijk is de eerste week je goed bevallen en heb je al een appartement gevonden. 't Was wel een schok toen ik hoorde dat je ging verkassen. Maar het avontuur zij jou -èn Ingrid- gegund en het zal jullie vast heel goed vergaan daar. Stay tuned!
    Richard & Eva

  • 11 Januari 2010 - 20:36

    Marieke, & Bastiaan:

    Dag Roel en Ingrid.
    Geniet van die Mooie Spaanse Droom!
    Marieke, Bastiaan
    Bram en Job

  • 12 Januari 2010 - 21:43

    Femke:

    he leuk dat je me hebt toegevoegd!! als ik het goed lees zit nu je eerste werkweek er op?! Hoe is dat bevallen? ben benieuwd.
    we zullen jullie met nieuwsgierigheid volgen :-)

    gr femke en juan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ponferrada

Het avontuur van Roel & Ingrid

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2011

Na regen komt zonneschijn

22 April 2011

Groene vingers in de regen...

21 Maart 2011

Back home

05 Februari 2011

´Wennen´ in Asturias

04 Januari 2011

De beste wensen uit Spanje...
Ingrid

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 3620
Totaal aantal bezoekers 59401

Voorgaande reizen:

02 Januari 2010 - 30 November -0001

Het avontuur van Roel & Ingrid

Landen bezocht: